fredag 19. april 2013







Jeg lager alle slags kort på bestilling.
Det første kortet laget jeg til en dame som er spesiellt glad i fugler. Hun holder på å forske på ørner.
Det andre var ei lita tulle som skulle døpes.
Det tredje skulle være takkekort fra en dåp.
Det fjerde var bursdagskort til en toåring.
Og det siste var en fjellglad seksåring.


Jeg lager kort etter dine ønsker. Gi meg et hint om personen som skal få det, og du vil oppleve et helt spesiellt kort.

Kortet er pyntet inni og utenpå. Alt materialet er syrefritt så det falmer ikke og designet er helt unikt. Du sender meg bilde som jeg bruker som utgangspunkt. Etter dine ønsker.
Pyntet inni og utenpå.
Alle mine kort er i str 15x15 cm.
Håndlaget eget design.
Helt unike kort. Ingen har maken!
Laget med omtanke.
Jeg legger sjela mi i hvert enkelt kort.
Alt er laget i røykfritt miljø.
Jeg bruker syrefrie materialer til mine prosjekter, så mine produkter falmer ikke.
De har en viss 3-D effekt. Et flott kort å gi bort til noen du er glad i.

Søkeord på mine produkter: dåp, dåpskort, kort, inger, barnedåp, baby, invitasjon, invitasjoner, takkekort, bordkort, bryllup, innbydelser, innbydelse, blått, gult, rosa, fargerike kort, kondolanse, hådlaget, unike kort, scrappet, jubileum,

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar